To, co na první pohled vypadá jako jednoduchá mobilní aplikace pro majitele vozů Volvo s operačním systémem iOS a Android, takzvaná Volvista, je pod kapotou dokonale vyladěný, na míru šitý CRM, který nabízí kontaktní údaje, přehledné informace o voze, upozorňuje na blížící se servisní prohlídky, ale také například umožňuje videokomunikaci mezi servisním oddělením a zákazníkem.
Auto
Volvista
Web, Mobile
Umožnění přímé komunikace mezi společností Volvo a zákazníkem
Aplikace poskytuje majitelům vozů Volvo všechny potřebné servisní informace na jednom místě. Už žádné hledání telefonních čísel na internetu: stačí otevřít aplikaci a víte, co máte dělat.
Pokud je vůz již v servisu, aplikace umožňuje odeslat servisnímu technikovi video s vysvětlením všech navrhovaných servisních úkonů. Oznámení nahlásí toto video majiteli, který se může během několika sekund rozhodnout, zda servis schválí, nebo ne.
Byly provedeny rozhovory s potenciálními uživateli a zaměstnanci společnosti Auto Průhonice. Na základě výsledků těchto rozhovorů byl ve spolupráci se společností Status Quack vytvořen návrh. Aplikace byla dále napojena na interní informační systém společnosti Auto Průhonice.
Aplikace je postavena na modelu AWS neboli "infrastruktura jako služba". Backendová část aplikace je plně bezserverová, což pro vývojáře Qestu znamená rychlejší vývoj, téměř bezstarostnou správu infrastruktury a navíc díky Lambdě s nulovými náklady na server.
Aplikace také připomíná řidičům Volvista vypršení platnosti jejich asistenční karty MOT nebo Volvista nebo konec záruky. Obsahuje základní informace o voze a kontakty na pracovníky Auto Průhonice a slouží také jako komunikační kanál pro sdílení nových informací.
Spolupráce na Volvistovi byla jednou z našich prvních zkušeností s React Native. A protože to byla velmi pozitivní zkušenost, odstartovala novou etapu mobilního vývoje v Qestu.
Celý systém vyvinutý pro Auto Průhonice zahrnuje mobilní aplikaci Volvista, React Native aplikaci pro servisní techniky a administrativní systém napsaný v Reactu. Prostřednictvím tohoto administrativního systému může Auto Průhonice mobilní aplikaci spravovat, aktualizovat a přidávat nové informace.
Systém také umožňuje komunikaci se zákazníky prostřednictvím newsfeedu a servisních upomínek. Servisní aplikace umožňuje technikům nahrávat video a informovat zákazníka o plánovaných servisních úkonech.
React.js, React Native, Swift
Node.js, AWS, MongoDB, Kotlin
Copyright © 2024 All rights reserved