Volvista

Qest & Auto Průhonice

Co na první pohled vypadá jako jednoduchá iOS a Android mobilní aplikace pro majitele vozů Volvo, tzv. Volvisty, je pod kapotou dokonale vyladěné CRM na míru, které nabízí kontaktní údaje, přehledné informace o voze, upozorňuje na blížící se termín servisu, ale také například umožňuje video komunikaci servisu se zákazníkem.

Volvista
Odvětví

Auto

Klient

Volvista

Systém

Web, Mobile

Výzva

Umožnit přímou komunikaci mezi Volvem a zákazníkem

Aplikace dává majitelům vozů Volvo všechny potřebné informace o servisu na jednom místě. Žádné dohledávání telefonních čísel na internetu: zkrátka otevřu apku a hned vím, co dělat.

V případě, že auto již v servisu je, umožňuje aplikace servisnímu technikovi odeslat video, ve kterém vysvětlí všechny navrhované servisní úkony. Notifikace toto video ohlásí majiteli, a ten se může během několika sekund rozhodnout, zda servisní úkony schvaluje, či ne.

1

PROCES

Probíhaly rozhovory s potenciálními uživateli a zaměstnanci Auto Průhonice. Na základě výstupů z těchto rozhovorů byl vytvořen design ve spolupráci se Status Quack. Aplikace byla dále napojena na interní informační systém Auto Průhonice.

2

PLATFORMA

Aplikace je postavena na službě AWS neboli modelu "Infrastructure as a Service". Backendová část aplikaci je plně serverless, což pro developery Qest znamená rychlejší vývoj, téměř bezstarostnou správu infrastruktury, a navíc díky službě Lambda s $0 serverovými náklady.

3

ŘEŠENÍ

Aplikace Volvistům připomíná i expiraci STK či asistenční karty Volvista, nebo konec záruky. Obsahuje základní informace o autě a kontakty na zaměstnance Auto Průhonice a zároveň slouží jako komunikační kanál pro sdílení nových informací.

Zkušenost

Spolupráce na aplikaci Volvista byla jednou z našich prvních zkušeností s React Native. A protože to byla zkušenost velmi pozitivní, odstartovala novou etapu mobilního vývoje v Qestu.

Výsledek

Celý systém vyvinutý pro Auto Průhonice obsahuje mobilní aplikaci Volvista, React Native aplikaci pro servisní techniky a administrativní systém napsaný v Reactu. Přes tento administrativní systém může Auto Průhonice mobilní aplikaci spravovat, updatovat a přidávat nové informace.

Systém dále umožňuje komunikaci se zákazníky přes novinky (newsfeed) a připomínky servisu. Servisní aplikace umožňuje technikům natočit video a informovat jím zákazníka o plánovaných servisních úkonech.

Technologie

Frontend

TypeScript, React.js, React Native, Swift, Kotlin

Backend

Node.js, AWS, MongoDB

Také chcete úspěšnou aplikaci?Napište Nám